رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران از راه اندازی خانه محیط زیست به مناسبت روز جهانی محیط زیست در دانشگاه تهران خبر داد.

مجتبی اردستانی رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:به مناسبت روز جهانی محیط زیست در شانزهدم خردادماه و با هماهنگی که با ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران به عمل آمد، مقرر شد در دانشگاه تهران نیزمانند تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها و مناطق شهرداری، خانه محیط زیست افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در خانه محیط زیست با همکاری استادان و دانشجویان مباحث زیست محیطی بررسی‌‌ و ایده‌‌پروری‌های لازم در این باره صورت می‌گیرد و نهایتاً از طریق ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران، ایده‌های عملی پرورش می‌یابد در مناطق مختلف شهری از آنها استفاده می‌شود.

 اردستانی افزود :افتتاح خانه محیط زیست  در دانشکدۀ محیط زیست دانشگاه تهران، گامی بلند در راستای مشارکت همه استادان و دانشجویان به عنوان یک شهروند فعال و متخصص در این زمینه است.

رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران یادآور شد:طبق دستور‌العمل سال ۱۳۹۵ شهرداری قرار است به ازای هر محله یک کانون محیط زیست تشکیل شود که سه گروه عضو دارد: شهروندان عادی، متخصان که اعضای افتخاری را تشکیل می‌دهند و اعضای فعال این کانون‌ها. با افتتاح خانه محیط زیست در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، قرار است این محل به عنوان و مقر علمی برای ایده‌پردازی در این زمینه تعیین شود تا استادان، دانشجویان و متخصصان، دیدگاه‌های خود را در این زمینه با شهرداری به اشتراک بگذارند.

 انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار