فرمانده انتظامی استان قزوین از برخورد قاطع با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛سردار مهدی محمودی گفت : در اين ماه مبارك پلیس با راه‌اندازی گشت‌های ویژه  با هنجارشکنانی که در ملا عام به ويژه در تفرجگاه، بوستان‌ها تظاهر به روزه‌خواری کنند و یا هر عمل دیگری مانند بدحجابی و خوردن و آشامیدن که هنجارشکنی محسوب می شود برخورد خواهد كرد.

وی ادامه داد : همچنين برای برقراری امنیت روانی روزه‌داران با تخلفات رانندگان برابر قانون بشدت برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان گفت : کسانی‌که خودرو را برای خود حریم دانسته و برای شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند خودرو توقیف خواهد شد.

به گفته سردارمحمودی ، همه مراکز پذیرایی اعم از غذاخوری ها، چلوکبابی ها، پیتزا فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، قهوه سراها، ساندویچی ها، قهوه خانه ها و غذاهای تلفنی از سحر تا افطار تعطیل است و حق هیچگونه فعالیتی را ندارند.

و‍ی يادآور شد : غذاخوری های موجود در ترمینال‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن یا بین راهی که اماکن به آنان برای سرویس دهی به مردم مجوز داده است باید پوشش لازم را برای استتار ودیده نشدن داخل رستوران اتخاذ کنند.

سردار محمودی ادامه داد : به منظور حفظ ارزشهای اسلامی با آن تعدادی از افرادی که قصد هنجارشکنی دارند و در صدد آلوده كردن جامعه صنفی هستند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روزه خواری در واحد صنفی ضمن معرفی فرد متخلف به مقام قضایی برای تعطیلی و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفی اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: غذاخوری های بین راهی برای فعالیت در ماه رمضان ملزم به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و تأئید نهایی اداره نظارت بر اماکن عمومی هستند، در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری و برای معرفی مدیر واحد صنفی متخلف به مقام قضایی و پلمب محل اقدام می شود.

سردار محمودی گفت : مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت : افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت  قادر به روزه گرفتن نیستتد، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملاءعام خودداری کنند.

سردار محمودی گفت: همچنين همه رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و بايد از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی استان يادآورشد: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار