مدافع تیم فوتبال سایپا از تمدید قرارداد با این باشگاه اظهار رضایت کرد.

شیری: تمدید قراردادم با سایپا رضایت بخش استحامد شیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره تمدید قرارداد با تیم سایپا اظهار کرد: خوشبختانه پس از جلسه ای که ظهر امروز با مسئولان باشگاه سایپا داشتم برای تمدید قراداد به توافق رسیدم و یک سال دیگر در خدمت سایپا خواهم بود.

وی افزود: مدیربرنامه هایم در روزهای اخیر پیشنهاد چند تیم لیگ برتری را دریافت کرده بود اما به دلیل سابقه پنج ساله ام در سایپا، علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این تیم داشتم که با فراهم شدن شرایط، یک سال دیگر قراردادم را تمدید کردم.

شیری درباره بحث مالی تمدید قرارداد خود با سایپا گفت: مبلغ قراردادم با با سایپا نسبت به فصل گذشته افزایش یافته و در کل از تمام شرایط این تمدید قرارداد رضایت دارم.

وی با اشاره به اولویت باشگاه سایپا برای تمدید قرارداد نفرات تاثیرگذار گفت: باشگاه سایپا در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذار گذاشته و پس از آن به سراغ جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی می رود. فکر می کنم از هفته آینده نیز تمرینات آماده سازی ما برای لیگ شانزدهم شروع می شود.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره هدف گذاری این باشگاه در لیگ شانزدهم، بیان کرد: با توجه به کارنامه درخشان حسین فرکی در تیم های قبلی خود، یقین دارم که در صورت جذب بازیکنان کلیدی و تمدید قرارداد بازیکنان باکیفیت، می توانیم پس از چند سال به روند حضور خود در میانه های جدول پایان داده و سهمیه آسیا را به دست آوریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار