اهواز؛

کتیبه خرداد در انديمشک

نمایشگاه كتیبه خرداد؛ آثار خوشنویسی ۱۶ هنرمند خوشنویس اندیمشك است كه از ۱۴ تا ۲۰ خرداد در گالری انجمن خوشنویسان این شهرستان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشك  گفت: به مناسبت ۱۴ خرداد، نمایشگاه خوشنویسی با نام «كتیبه خرداد» در گالری انجمن خوشنویسان این شهرستان دایر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ولیالله مهدوی با بیان اینكه این نمایشگاه همزمان با سالروز ارتحال امام(ره) پنجشنبه ١٤ خرداد گشایش یافت، اعلام كرد: این نمایشگاه تا ۲۰ خردادماه پذیرای علاقهمندان به هنر خوشنویسی است.

مهدوی بیان کرد: ۱۶ هنرمند خوشنویس شهرستان اندیمشك ۴۰ اثر با موضوع سخنان و اشعار امام خمینی(ره) و بیانات بزرگان در باب شخصیت امام(ره) در این نمایشگاه عرضه كردهاند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشك یادآور شد: آغاز به كار نمایشگاه «كتیبه خرداد» با حضور حجت الاسلام والمسلمین خدامی امام جمعه شهرستان، استاد رضا زدوار رئیس انجمن خوشنویسان استان و برخی مسئولان شهرستان همراه بود. همچنین مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی كشور نیز روز گذشته ۱۵ خرداد از این نمایشگاه دیدن كرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.