مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه ازایجاد اشتغال پایدار برای ۲۵۳ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رجبی با بیان اینکه این نهاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان مبادرت به ارائه تسهیلات اشتغال، اجرای برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان می کند گفت: در سال گذشته کمیته امداد بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان صحنه ای سرمایه گذاری کرده است.

رجبی یادآور شد: از میزان اعتبار مذکور ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال به ۱۶۳ مددجو تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه از اعتبار مذکور ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از منابع بانکی و مابقی از محل اعتبارات امداد تامین شده افزود: سقف تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

رجبی خاطرنشان کرد: با اعطای این تسهیلات، طرح های اشتغال پایدار در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات و ... برای مددجویان ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی دیگر از سرفصل های اشتغالزایی برای مددجویان کاریابی و تعامل با کارفرمایان است تصریح کرد: طی سال ۹۴ با کاریابی های انجام شده برای ۷۷ مددجو صحنه ای نیز اشتغال پایدار ایجاد شده است.

به گفته رجبی کمیته امداد به آن دسته از موسسات کاریابی و یا کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند بسته تشویقی اعطا می کند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.