امین لطف الهی پرتابگر آذربایجانشرقی تیم ملی به مقام نائب قهرمانی پرتاب وزنه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در جریان برگزاری هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا، امین لطف الهی پرتابگر جوان وزنه آذرشهری موفق شد با پرتاب 17.57 متری به مقام دوم دست یابد و صاحب مدال نقره شود.

مهدی رستمی دیگر نماینده جوان کشورمان نیز با پرتاب 17.52 متری سوم شد و مدال برنز گرفت.

پرتابگر ژاپنی موفق شد با پرتابی معادل 18.33 متر در جایگاه نخست بایستد و صاحب عنوان قهرمانی پرتاب وزنه این دوره از رقابت ها شود.

در پایان روز دوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا، یک مدال نقره و دو مدال برنز توسط جوانان دو و میدانی کار کشورمان کسب شد.

در جریان برگزاری هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که در شهر " هوشی مین" ویتنام در حال برگزاری است، امروز (شنبه) 15 خرداد و در پایان روز دوم این رقابت ها، جوانان دو و میدانی کار کشورمان موفق شدند به یک مدال نقره و دو مدال برنز دست یابند.

امین لطف الهی موفق شد در پرتاب وزنه با پرتاب 17.57 متری خود در جایگاه دوم بایستد و صاحب مدال نقره شود.

مهدی رستمی دیگر ورزشکار جوان در پرتاب وزنه نیز با پرتاب 17.52 متر سوم شد و مدال برنز گرفت.

عطا اسدی دونده جوان در 1500 متر با رکورد 00-03-4 دقیقه به عنوان نفر سوم از خط پایان گذشت و به مدال برنز رسید.

عبدالرحیم درزاده، دیگر دونده جوان در 1500 متر نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما در جایگاه چهارم ایستاد و به مدال نرسید.

اکبر هلالی در پرتاب چکش نیز با پرتاب 59.13 متری خود به عنوان چهارمی دست یافت.

محمدرضا فریدی که با شایستگی از مرحله مقدماتی و نیمه نهایی به فینال 400 متر رسیده بود، هفتم شد.

این رقابت ها تا پایان روز دوشنبه، 17 خرداد ادامه خواهد داشت و فرصت مناسبی برای کسب سهمیه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه سال جاری در لهستان برگزار می‌شود، خواهد بود.

لازم به یادآوری است، تا کنون جواد شوریابی در 400 متر بامانع و مهدی رستمی در پرتاب وزنه موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان شده اند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.