در رقابت‌های لیگ یک کشور دو تیم از خوزستان مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوردند و پنجمین دوره لیگ برتر گلف کشور با قهرمانی ملی‌‌حفاری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات گلف استان ‏ اظهار‌کرد: در مسابقات دور برگشت مرحله فینال لیگ برتر گلف کشور ، ملی‌حفاری در اهواز به مصاف نفت‌مسجدسلیمان رفت که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری برسد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. نفت‌مسجدسلیمان نیز با وجود شایستگی‌های بسیار، نایب‌قهرمان شد.

علیرضا مرادحاجتی، بیان کرد: ‌در این مرحله نیز قرار بود تیم آزادگان مسجدسلیمان میزبان نماینده تهران باشد ولی باتوجه به این‌که سومی تیم تهران از قبل قطعی شده بود، این تیم برابر نماینده استان قرار نگرفت و در نهایت نیز آزادگان‌مسجدسلیمان در رده چهارم جای گرفت.

رییس هیات گلف خوزستان گفت: ‌این دروه از مسابقات از سطح خوب و کیفیت بالایی برخوردار بود ولی باتوجه به این‌که سال گذشته انتخابات فدراسیون را داشتیم و زمان برد تا رییس را معرفی کنند، کمی در شروع و همچنین پایان مسابقات با تاخیر مواجه شدیم و چندین بار نیز برنامه‌ها تغییر کرد و کمی هم در انجام مسابقات اختلال به وجود آمد اما در کل سطح کیفی بازی‌‌ها خوب بود.

وی بیان‌ کرد:‌ در این دوره شاهد رقابت تنگاتنگی بین ملی‌حفاری و نفت‌مسجدسلیمان بودیم و اگرچه نفت‌مسجدسلیمان دوم شد ولی چیزی از قهرمان کم نداشت و تیم شایسته و توانمندی بود. در پایان این مسابقات تیم‌های پرسپولیس مسجدسلیمان و هندیجان نیز به لیگ یک کشور سقوط کردند.

مرادحاجتی در پایان با اشاره به  صعود دو تیم خوزستانی به لیگ برتر گلف کشور، گفت: در پایان مسابقات لیگ یک کشور نیز تیم‌های خرمشهر، تاراز مسجدسلیمان و پالایش نفت‌آبادان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند  و در نهایت نیز تیم‌های خرمشهر و تاراز مسجدسلیمان مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوردند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.