مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا مشخص می شود.

ادعای عربستان صحت ندارد/نتایج ایران از عربستان بهتر بوده است سعید فتاحی: مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:ادعای عربسان در مورد کسر یک سهمیه از ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد و از خیالبافی عربستانی هاست چرا که این موضوع در جلسات کمیته اجرایی کنفدراسین وفتبال آسیا مشخص می شود.


وی ادامه داد:مایدگان ایران و عربستان اگر چه در مرحله یک هشتم از دور رقابت ها کنار رفتند اما در همین مرحله 2 تیم از ایران حضور داشتند و تنها 1 نماینده از عربستان در ایسن دور از رقابت ها حضور داشت و اگر بنا بر کسر سهمیه نیز باشد باید ابتدا سهمیه عربستان را کسر کنند.


فتاحی ادامه داد:70 درصد سهمیه آینده لیگ قهرمانان آسیا به عملکرد نمایندگان هر کشور در دور قبل بستگی دارد  و در این موضوع ما از عربستان عملکرد بهتری داشته ایم ضمن اینکه اعضاء صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ نیز تلاش خود را برای حضور مجوز حرفه ای انجام می دهند تا بهانه ای به دست عربستانی ها ندهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار