ایب رییس بانوان قایقرانی گفت:اگر بتوانیم اسپانسر جذب کنیم در مسابقات کاپ ازبکستان شرکت خواهیم کرد تا آمادگی قایقرانان برای شرکت در مسابقات اصلی افزایش یابد.

شرط حضورمان در کاپ ازبکستان جذب اسپانسر است فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به اینکه فدراسیون قایقرانی مانند برخی رشته ها نیست که اسپانسر به خوبی جذب شود.همچنین از نظر اجتماعی نسبت به برخی رشته ها کمتر دیده می شود اسپانسر ندارد و اگر اکثرا اسپانسرها کسانی هستند که دست اندر کار این رشته هستند.مشکل کمبود خوابگاه مسئله دیگری است که استارت ساخت آن را زده ایم.

وی در خصوص تیم ملی آبهای آرام توضیح داد:برای ملی پوشان آبهای آرام امسال مسابقه رسمی نداشتیم که  نتیجه اش را بررسی کنیم و تمام مسابقات سال آینده در این رشته برگزار می شود.اردوی تیم بزرگسالان از ۱۸خرداد آغاز  و ۲۴ خرداد ورودی تیم جوانان را داریم.

امیر شقاقی در ادامه یاد آور شد:به منظور گسترش کاپ کانو کانادایی دو قایقران این رشته به نام های پریسا محمدی و آتنا رئوف با مربی سیما عروجی عازم فرانسه می شوند.همچنین اول شهریور مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال را داریم.پس از تست گیری که در تیرماه انجام می شود ،این مسابقات را با یک پاروزن از تیم بزرگسالان و سه قایقران در بخش جوانان شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:مهرماه مسابقات کاپ آسیایی ازبکستان در پیش است.اگر بتوانیم اسپانسر مالی پیدا کنیم در این مسابقه نیز شرکت خواهیم کرد.زیرا حضور در این رقابت ها برای کسب نتایج ارزنده در مسابقات اصلی کمکمان خواهد کرد.

امیر شقاقی در ادامه بیان کرد:دوره آموزشی اسلالوم هم مدتی در تهران برگزار و هم اکنون در مراغه یک دوره آموزشی دارد.کار با نوجوانان را در این رشته آغاز کردیم و پس از اتمام این کلاس ها کمیته برنامه های خود را اعلام می کند.به منظور حضور در یوز المپیک این رشته دو اردو برگزار داریم و ادامه برنامه ها تیرماه برگزار می شود.

نایب رییس بانوان تاکید کرد: پس از مسابقات کاپ آسیایی مهسا جاور ۲۰ روز در کشور است.سپس به اردوی برون مرزی در پرتغال اعزام می شود.پس از اتمام اردو جاور به همراه مربی اش مستقیم از پرتغال به مسابقات المپیک ریو دوژانیرو اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار