روسیه از افزایش ورود تروریست ها از مرز ترکیه به سوریه و انتقال تجهیزات جدید جنگی برای گروه های تروریستی مستقر در استان حلب سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، روسیه از افزایش ورود گروه های تروریستی مسلح طی سه روز گذشته از ترکیه به سوریه و انتقال تجهیزات جدید جنگی از ترکیه برای گروههای تروریستی مستقر در استان حلب سوریه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه فاش کرد گروه  های تروریستی جدید از طریق ترکیه وارد استان حلب سوریه شده اند و جنگ افزارهای جدیدی از این طریق انتقال داده شده است.

مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم در استان لاذقیه سوریه نیز اعلام کرد گروه های تروریستی جدیدی به منطقه دارة عزّة و اعزاز در شمال غربی شهر حلب وارد شده اند.

این مرکز افزود هواپیماهای بدون خلبان طی سه روز گذشته افزایش چشمگیر تردد کامیون های بزرگ را از طریق مرزهای ترکیه به این دو منطقه ثبت کرده‌اند.

مرکز هماهنگی روسیه تأکید کرد خبرهایی از ورود گروههای تروریستی مسلح و خودروهای مجهز به سلاح و ویژه جاده‌های صعب العبور و نیز تانک ها و خودروهای نظامی به حریتان، کفر حمراء و اردوگاه حندرات و خان طومان و خان العسل در حومه حلب گزارش شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
عزیزم روسیه مگه چکاره ی؟
اون خودشم دوس داره تو منطقه جنگ باشه.
همین روسیه خبیث سلاح هم به ایران میفروخت هم به عراق تو جنگ هشت ساله.
خواهش میکنم شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی رو یادتون نره.
فقط ایران دشمن تروریسته چون اعتقادش به مهدی موعود ع است .والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
خب روسیه چرا ساکت نشسته...؟
چرا به این کاروان ها حمله هوایی نمی کند؟ دلیلش چیست؟........
آخرین اخبار