تیم فوتبال بارسلونا با ناعادلانه خواندن جریمه این باشگاه از سوی یوفا به دلیل اقدامات سیاسی هوادارانش، خواستار تجدید نظر در حکم صادره شد.

اعتراض باشگاه بارسلونا به مجازات نقدی از سوی یوفا به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه باشگاه خبرنگاران جوان ،آبی‌ و‌ اناری‌ پوشان بارسلونا به مجازات نقدی جدیدی که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا برای این باشگاه در نظر گرفته است، معترض هستند و خواستار تجدید نظر در این حکم شده اند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به تازگی باشگاه بارسلونا را به دلیل شعارها و اقدامات سیاسی هوادارانش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا جریمه نقدی کرد.

هواداران بارسا در فصل 2016-2015 چندین بار اقدام به اهتزاز پرچم «استالادا»- پرچم غیررسمی که طرفداران جدایی خواه کاتالونیا به اهتزار در می آورند -  در ورزشگاه ها کرده اند.
یوفا این اقدام را  نوعی تبلیغ سیاسی تلقی کرده که در مسابقات ممنوع است و به همین دلیل باشگاه بارسلونا را  150 هزار یورو جریمه کرده است که در صورت تکرار نشدن آن طی دو سال آینده  50 هزار یوروی آن به حالت تعلیق در می آید.
اما باشگاه بارسلونا جریمه شدنش از سوی اتحادیه فوتبال اروپا را نقض آزادی بیان دانسته و اعلام کرده است که علیه این حکم اعتراض خواهد کرد.

بارسلونا با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی این باشگاه گفت باشگاه :باشگاه خواستار تجدید نظر در این حکم خواهد شد و تمام اقدامات قانونی در جهت لغو مجازات را به عمل خواهد آورد.بارسلونا این مجازات  را امری کاملا غیر عادلانه و مغایر آزادی بیان می داند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار