افتخار می كنم از مزرعه آمده ام

نجف نژاد: از معينی بخاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت مي كنم/ استقلال به مدير عامل تمام وقت نياز دارد

رييس هيات مديره باشگاه استقلال با تاكيد بر اينكه استقلال نياز به يک مدير عامل تمام وقت دارد افزود :از معينی به خاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت مي كنم.

نجف نژاد: از معيني بخاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت ميكنم/ استقلال به مدير عامل تمام وقت نياز دارد مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت‌های تند مسعود معینی علیه وی که هفته گذشته مطرح شد، گفت: در ابتدا بايد بگويم كه من به مدت ٤ سال در مجلس حضور داشتم و افتخار مي كنم به اینکه از مزرعه آمده‌ام .مزرعه مظهر تلاش و همت است. معینی به قومیت مازندران و اهالی با فرهنگ آن منطقه اهانت کرده است که به طورحتم اين موضوع را از طریق كانال قانونی پیگیری خواهم كرد چرا كه این حق مسلم مردم شمال ایران است و من صد درصد از آقای معینی شکایت خواهم کرد تا حق مردم مازندران ضايع نشود.

وی افزود: همان طور كه گفتم بنده چهار دوره در مجلس خدمتگذار مردم بودم. هر چهار دوره در کمیسیون ورزش بودم و سال آخر هم با رای قاطع به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شدم. در این مدت هم قدم‌های مثبتی را در جهت تقویت ورزش برداشتم و خوشبختانه فراكسيون ورزش هم قدم های بزرگی براي ورزش كشورمان برداشت كه اين امری مهم به حساب خواهد امد و از طرفی هم حدود ١٠ تا ۱۲ سال هم در هیات مدیره استقلال حضور داشتم و بايد بگويم حضور بزرگان زیادی را در این سال‌ها در هیات مدیره تجربه کرده‌ام و هیچ وقت هم در هيات مديره از دايره اخلاق و ادب خارج نشديم و هميشه مثبت مصاحبه كردم و تا جايي كه توانستم اخلاق مدار بودم و حتی از خودم هزینه کرده‌ام تا برای استقلال بزرگ مفید باشم چرا كه باشگاه بزرگی همچون استقلال بايد افراد سياستگزار در آن حاكم باشند.


نجف نژاد خطاب به معيني گفت : در تمام مدت حضورم در استقلال، در هیات مدیره آدم  بی اخلاق نديدم اما معتقدم جای آدم هتاک و فحاش در هیات مدیره نیست بلکه در چاله میدان است.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال درباره بركناری مظلومي گفت :در جلسات هيات مديره من در سه مقطع خواستار قطع همکاری با پرویز مظلومی بودم و حتي دو بازی مانده به اتمام لیگ درست زمان قبل از بازی با تراکتورسازی بود که گفتم مظلومي از تيم جدا شود كه اين امر صورت نگرفت و دوباره قبل از بازی با صبا اين بحث را مطرح كردم اما آرا به شكلی بود كه جدايی مظلومی رای نياورد و من روی اين موضوع سماجت كردم كه در نهايت استقلال با مقام سوم ليگ را به اتمام رساند البته بايد بگويم مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیده بود اما شواهد نشان مي داد تيم نياز به شوك دارد و بر همين اساس اعتقاد داشتم که مظلومی در دو بازی آخر لیگ روی نیمکت نباشد.



وی افزود :حتی تا قبل از فينال از تلاش های خودم براي انتخاب سرمربی بعد دست نكشيدم و بعد از اتمام لیگ، احساس کردم برای از دست ندادن جام حذفی باید علیرضا منصوریان سرمربی شود تا در فینال ذوب آهن را شکست بدهیم كه باز هم منصوريان به عنوان سرمربی انتخاب نشد و ما امسال دو جام را از دست داديم در صورتی كه استقلال امسال در شرايط استثنایی قرار داشت و مي توانست دو جام را كسب كند.

وي با توجه به اينكه استقلال فرصتی برای جذب بازيكن در فصل آتی را نداشت ادامه داد :وقتی جام حذفی از دست رفت، فرصت یارگیری برايی فصل آتی را نداشتیم و همان طور كه مي دانيد اگر در نقل و انتقالات زود دست به کار نشوید، بازیکنان ستاره راهی تیم‌های دیگر می‌شوند. برای همین باید وقت شناس می‌بودیم. برای همین بعد از فینال حذفی درخواست کردم سریع جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا در اولين فرصت سرمربی انتخاب شود چرا كه بدون انتخاب سرمربی نمي شد بازيكن جذب كنيم اما در نهايت در جلسات هيات مديره عده ای در صدد بودند برنامه ٦يا ٧ مربي بررسی كنند كه اين مساله باعث مي شد زمان را از دست بدهيم .اما در نهايت پافشاری كردم و منصوريان به عنوان سرمربی انتخاب شد و نكته قابل توجه اين است كه هواداران زيادي خواهان منصوريان هستند و ما هم به احترام هواداران منصوریان را انتخاب کردیم. بخصوص اینکه او هم از نظر علمی و هم از نظر تجربی شرایط خوبی دارد و من برنامه منصوريان را با دقت بررسي كردم و معتقدم استقلال آینده درخشانی با منصوريان خواهد داشت.
 

نجف نژاد در خصوص اينكه افشارزاده بايد از استقلال برود و فرد ديگری بيايد گفت: با توجه به زحمات زيادی كه افشارزاده براي استقلال كشيده و احترام خاصی كه براي ايشان قايل هستم اما بايد بگويم بهرام افشارزاده باید از استقلال برود و مدیرعامل جدید بیاید چرا كه باشگاه بزرگي همچون استقلال نيازمند اين خواهد بود كه يك مدیرعامل تمام وقت داشته باشد تا با حضور در باشگاه کارها را رصد کند. افشارزاده مسئولیت سنگینی در وزارت ورزش دارد و به کارهای استقلال نمی‌رسد و مي طلبد يک مدير جوان در كنار منصوريان قرار گيرد.
 


وی افزود: من امروز با آقای توفیقی دبیر هیات مدیره هم صحبت کردم و به او گفتم باید جلسه‌ای را بدون حضور افشارزاده برگزار کنیم البته اين را هم بايد بگويم افشارزاده آدم بزرگ وزرش ماست ولی مسئولیتش در وزارت ورزش باعث می‌شود تا نتواند وقت کافی برای حضور در استقلال داشته باشد. 


وي درباره اينكه استقلال مي تواند قهرمان آسيا شود توضيح داد :به طور حتم اگر تيم خوبي ببنديم مي توانيم قهرمان اسيا هى شويم و با حضور منصوريان اين امر محقق مي شود و ما نيز بايد تمام نيازاتی كه مورد نياز منصوريان خواهد بود را براورده كنيم تا بتوانيم قهرمان شويم 


رييس هيات مديره باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد : به وزير ورزش و جوانان قول مي دهيم در مسير درست حركت كنيم و البته اين را هم بايد بگويم كه اختيار با وزير خواهد بود كه ما در استقلال بمانيم يا نمانيم بنابراين صلاح کار را وزیر ورزش می‌داند. اگر اواحساس می‌کند من مفید هستم، با تمام قوا دراستقلال خدمت خواهم كرد درغیر اینصورت نگرانی ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
معینی اگه یه جو عقل داشت و دور و بر خودشو می دید باید می فهمید که الان تو لیگ برتر ایران نزدیک به 50 بازیکن مازنی وجود داره یعنی تقریبا 20 درصد بازیکنان لیگ برتر مازنی هستند.که یکیش امید ابراهیمی ستاره تیمشونه.
احتمالا این یارو دوربین ندیده بوده بخاطر همین جوگیر شده بود اون اراجیفو گفتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
نجف نژاد فقط دنبال حاشیه هست چون به نعش هست
آخرین اخبار