شهریه دانشگاه آزاد ماهشهر50 درصد تخفیف یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهرگفت: پذیرش دانشجو در نیم‌سال اول سال تحصیلی 96-95 در چهار رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر، شیمی محض و جغرافیا با ارائه تخفیف 50 درصدی در شهریه متغیر انجام می‌شود.

دکتر مازیار نوعی افزود: داوطلبان طبق جدول زمانبندی که از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود می‌توانند در این رشته‌ها ثبت‌نام کنند. در حال حاضر این تخفیف برای نیم‌سال نخست در نظر گرفته شده است و درصورت صلاحدید دانشگاه امکان تمدید آن وجود دارد.

وی از درخواست این دانشگاه برای اخذ مجوز پذیرش دانشجو در 60 رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 96- 95 خبر داد و گفت: این درخواست با توجه به امکانات و هیأت‌علمی موجود در دانشگاه ارائه شده که نیازی به جذب هیأت‌علمی جدید نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر 70 رشته - گرایش در مقاطع مختلف وجود دارد که از این تعداد پنج رشته مربوط به مقطع دکتری و 30 رشته در مقطع کارشناسی ارشد است.

نوعی گفت: به علت کاهش تعداد دانشجویان یک خوابگاه تخلیه شده است که درصدد هستیم از این فضا برای ایجاد یک مرکز رشد فناوری استفاده کنیم. پارک علم و فناوری استان نیز موافقت خود با این موضوع را اعلام کرده و منتظر تأیید وزارت علوم هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد بهبهان موقع ثبت نام گفتن سی و پنج درصد تخفیف میدیم اما اعمال نکردن، هر چی پیگیری میکنیم جواب سربالا میدن