سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

                   
0116....0910:سلام....درمنطقه اسلام آباد زنجان شهرداری زنجان جدولهای سالم ومقاوم را تعویض میکند؟ازجدولهای نامرغوب بی کیفیت استفاده میکند! وموجب خسارت به اهالی میشود?بااین وضع کمبود بودجه%شهرداری بیت المال را به هدرمیدهد* شهرداری شورای شهرجوابگونیستند؟  لطفا پیگری فرمایید شاید به شما جوابدادند.تشکر
               
6366...0917:سلام وقت همه شما عزیزان به خیر .لطفا پیگیر حقوق بازنشستگی بنیاد شهید بشید، بابام دوسال بازنشسته شده هنوز بهمون ندادن...پیگیری کنید.

7730....0912:سلام. در داخل کشور یک عده بخاطر مال دنیا و ثروت اندوزی با واردات کالاهای خارجی و قاچاق کالای جورواجور جوانان این مملکت را بیکار می کنند.. لطفا این مطلب را به مسئولین !؟ تذکر دهید . با تشکر
   
9163....0912:سلام خداقوت، دریاچه چیتگر با ساختمان و برج سازیهای اطراف آن تبدیل به حوزچه ای برای برجهای اطراف آن می شود ، خصوصا با ساختمانهای ضلع شمالی آن که مشخص است ، تجاری هستند ، دید تمامی شهرکهای اطراف وساختمان مرکز دکتر سمیعی را به دریاچه کور می کند. بگذریم از این که این دریاچه برای پاکسازی هوای تهران در ابتدا ساخته شد، و اندازه یک شهر از این دریاچه سود بردند، ولی از شما خواهش می کنیم لااقل نگذارید طبقات این مرکز تجاری بالاتر برود ...گزارش تهیه کنید.
   
8356...0917: باسلام وخسته نباشید بنده ازاهالی روستای کهن شاهان ازتوابع شهرستان منوجان استان کرمان خواسته ای داشتیم چند سال قبل یه دکل تلویزیون به این روستا آوردند و نصب کردند و مدتی خوب بود ولی حدود2 سال بعد فوتبال شبکه 3که شروع میشد قطع میشد وحالامدتی است (1سال) کاملأ قطع شده، شبها به زوراخبار شبکه یک روی آنتن میاد و بعد ازخبرتمامی کانالها قطع میشوند...گزارش تهیه فرمایید.

9804....0916:لطفا پیگیری کنید چرا ما فرهنگیان بابت مابه التفاوت تغییر صندوق بازنشستگی از کشوری به تامین اجتماعی باید مبالغی از 12 تا 70 میلیون تومان پرداخت کنیم.
       
3785....0921:باسلام در مورد زمان استخدام کمک بهیار وزارت بهیاشت درمان بپرسید///

3139...0918:سلام - عدم استقرار ادارات مثل اداره هواشناسی- امورآب وغیره از دغدغه های مهم مردم شهرستان ملکشاهی است لطفا"از طریق استاندار ایلام  پیگیری فرمایید باتشکر آقای عزتی ازملکشاهی
       
5310...0918:فرهنگی بازنشسته مهرماه94 هستم علیرغم تخصیص بودجه 4500 میلیارد تومانی بابت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تاکنون پرداختی صورت نگرفته...رسیدگی کنید.!
                             
2562...0933:با سلام به شما ما نیروهای قرادادی آموزش وپرورش کردستان هستیم که با وجود سابقه بالای 15سال پیمانی نشده ایم و امنیت شغلی نداریم.تنها استان باقیمانده درکشوریم که تبدیل وضعیتمان به پیمانی انجام نشده لطفا مطرح کنید تا به گوش مسؤولین برسد و کار ما را درست کنن باتشکر ازهمه شماعزیزان///

8402....0910:با سلام, سری به مغازه ها وجاهای نگهداری حیوانات ,بخصوص پرندگان بزنید.آنوقت می بینید در چه جاهای نامناسب و تنگ و کثیف بخاطر سود شخصی این زبون بسته هارا درتابستان گرمای شدید و در زمستان تو سرما نگهداری میکنند .اخیرا طوطیهای زیبای کشورهای دیگر را وارد بازار کردند و حتی بنده شاهدم در منازل بخاطر تکثیر آنها چه شرایط سختی را تحمل میکنند.( طوطی ,مینا ,کاسکو,وپرنده های دیگری )...پیگیری کنید.)

1309...0916:با سلام چرا ما فرهنگیان بابت مابه التفاوت تعویض بیمه از تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی باید مبالغ 12 تا 70 میلیون بپردازیم؟
       
7058....0913:سلام چرا کار گزاران بیمه کشاورزی با این همه کار سخت و طاقت فرسا و بدون بیمه استخدام نمیشوند///
       
5273....0917:سلام از خبرنگار می خواهم که بپرسید که چه موقع شبکه Hd به طور رسمی افتتاح می گردد...
       
5217...0933:یک گزارش درباره بچه های استخدامی آموزش و پرورش 94 بگیرید..
               
4061...0915:چرا جلوی واردات قطعات چینی برای خودروهای داخلی گرفته نمی شود?! آیا میدانید اگر قطعات خودروها در داخل تولید شود چقدر شغل ایجاد میشود?! آیا میدانید در قبال ایجاد هر شغل , دهها شغل کنارش ایجاد میشود?! بنابراین اگر جلوی واردات بی رویه قطعات از چین گرفته شود صدها کارگاه فعال میشوند و هزاران نفر شاغل میشوند....گزارشی تهیه کنید.

4061...0915: با سلام;خواهشمندم برای کاهش آلودگی هوا پیگیری نمایید تا از خودروهای تک سرنشین بصورت مستمر عوارض گرفته شود(مثل ابتدای بزرگراهها) تا مجبور به استفاده از وسائل نقلیه عمومی شوند. همچنین این عوارض در حسابی مجزا نگهداری وصرف تولید و خرید نهال گردد و در فصل درختکاری ; نهال در محل مشخص در کمربند سبز شهر کاشته و به مردم از طریق رسانه ها اطلاع رسانی گردد
       
4049...0935:آخه چرا ما ایرانسلیا جرئت نمیکنیم گوشیمونوشارژ کنیم!؟! به امید اینکه شارژکردیم، گوشیوبرمیداریم میبینیم نصف شارژمون نیست! میشه برایمون توضیح دهید....گزارشی تهیه کنید.
 
6376...0936:سلام لطفا از بيمه کارگران ساختماني گزارشي تهيه کنيد ...ماکارگران کجا برويم//

7311....0935:قابل توجه شهردار تهران...سلام یه پروژه لوله گذاری فاضلاب در خیابانهای تهران در حدود تقریبی سه تا چهار کیلومتر باید چندسال طول بکشه 10سال یا 12سال یا بیشتر...پیگیری کنید.
   
4229...0915:سلام به مسئولینی که جریمه های رانندگی را افزایش دادند بگید که سقف حداکثر سرعت راهم افزایش دهند تا عزیزان پلیس در جاده ها برای سه کیلومتر بیشتر از حد مجاز جریمه نکنند...پیگیری کنید.

2589...0919:سلام...یه فکری برای خطوط بی آرتی مسیر پارک وی- راه آهن تهران کنید....واقعا مردم در گرما با ازدحام در اتوبوس روبرو هستند...با فشار و نارحتی روهم روهم سوار میشن... مخصوصا ساعت 4 عصر به بعد...این وضعیت زننده لیاقت مردم تهران است آیا شهردار؟

1269...0930:راه آهن محمدیه استان قم با فاصله 30 کیلومتری از شهر قم احداث شده که مشکلات زیادی برای مسافران و زائران به وجد آورده است...جاده نامناسب، سرویس رفت وآمد نامنظم در حد این شهر مقدس نیست...مخصوصا برای زائران...خواهشن یه فکری برای احداث نزدیکتر این ایستگاه انجام دهید///گزارشی تهیه کنید



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار