رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدوديت های ترافيکی در جاده های ارتباطی استان در ايام تعطيلات آخر هفته و سالگرد ارتحال حضرت امام و 15 خرداد ماه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت : رفت و آمد موتور سيکلت از ساعت 1200 ظهر روز چهارشنبه 12 خرداد ماه تا ساعت24 روز يک شنبه 16 خردادماه در محور های کندوان (چالوس- کرج) هراز ، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز شنبه 15 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز يکشنبه 16خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت2 بامداد روز يکشنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل رفت و آمد انواع وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه است.

وی به يک طرفه کردن محور کرج-چالوس در روز پنج شنبه از مرزن اباد به سمت کرج اشاره کرد و افزود: برای تسهيل در عبور و مرور کاروان های اعزامی و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمينی (ره) و پيشگيری از بروز گره ترافيکی در طول مسير بر حسب ضرورت و شرايط تصميم گيری اجرا خواهد شد.

رئيس پليس راه مازندران گفت : رفت و آمد همه تريلر ها از جاده هراز و رفت و آمد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه 16 خردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع وسايل نقليه در جاده هراز از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 15 خردادماه از رودهن ( انتهای بلوار کريتون ) به سمت آمل ممنوع و رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه از ( آب اسک ) تا دو راهی رودهن به صورت يک طرفه خواهد بود.

وی گفت : رفت و آمد همه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت24 روز شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

وی افزود : رفت و آمد همه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز شنبه تا ساعت 24 همان روز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزي پاسخگوی وضعيت راههای استان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.