گروه نمایشی پوشه به کارگردانی ایوب آقاخانی سال ۹۵ را سال اجرا در تماشاخانه های خصوصی نام گذاری کرد.

ایوب آقاخانی کارگردان نمایش «کسوف» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: این نمایش داستان مخاطرات زندگی مردی افغانی در ایران را روایت می‌کند که همسر ایرانی اختیار کرده و این مخاطرات تا افشای راز بزرگی آنها را می‌کشاند.

وی در خصوص انگیزه خود در انتخاب این اثر اظهار داشت:  در سال 79 این اثر اجرای موفقی در تالار قشقایی داشت و بعد از وقایعی که امسال پشت سر گذاشتیم و تراژدی بزرگی که رخ داد یک سیاست کلی برای گروهمان در نظر گرفتیم که این گروه سعی بر نشان دادن واکنش به شرایط و جامع پیرامون دارد.

آقاخانی در رابطه با اجرای این نمایش همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: زمان اجرا در تماشاخانه باران ساعت 21 در روزهای ماه رمضان شد و بنظرم با مدت زمان ۵۰ دقیقه‌ای نمایش بتواند مخاطبان خودش را داشته باشد.

کارگردان نمایش «کسوف» بابیان اینکه امسال سال تکاپو این گروه نمایشی برای اجرا در سالن خصوصی تئاتر است، عنوان کرد: در واقع با اجرا در تماشاخانه های خصوصی قصد آزمایش در این فضا را هم داریم که ببینیم استقبال مخاطبان چگونه است تا تجربه‌ای هم در این زمینه کسب کنیم. هر چند که این کار برای اولین بار توسط این گروه نمایشی نبوده است اما امسال را به طور کامل به تماشاخانه های خصوصی اختصاص داده ایم.

گفتنی است؛ نمایش «کسوف» در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱ در تماشاخانه باران روی صحنه می رود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار