در پایان روز نخست رقابت هاي كشتي فرنگي جوانان قهرماني آسيا تیم ایران صاحب دو مدال طلا، يك نقره و يك برنز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي كشتي فرنگي جوانان قهرماني آسيا از امروز و با برگزاري مسابقات چهار وزن كشتي فرنگي در شهر مانيل فيليپين در حال برگزاري است.
 
در رقابت هاي روز نخست مهدي ابراهيمي و اميرحسين حسيني در وزن 74 و 96 كيلوگرم صاحب مدال طلا شدند، محمدرضا گرايي در وزن 60 كيلوگرم به مدال نقره رسيد و عليرضا نجاتي در وزن 50 كيلوگرم صاحب مدال برنز شد.  
 
نتايج كشتي گيران كشورمان به شرح زير است:
 
در وزن 50 كيلوگرم عليرضا نجاتي در دور نخست كشتي گيري از اردن را شكست داد اما در دور بعد مقابل حريف ازبكستاني باخت و راهي ديدار رده بندي شد. حريف وي در اين ديدار نماينده اي از كشور هند را شكست داد و به مدال برنز رسيد.
 
در وزن 60 كيلوگرم محمدرضا گرايي پس از استراحت در دور اول در دور دوم كشتي گير هندي را شكست داد وي در دور سوم نيز حريف چيني را برد و راهي ديدار فينال شد. گرايي در ديدار پاياني مقابل كشتي گير قزاقستاني مغلوب شد و به مدال نقره رسيد.
 
در وزن 74 كيلوگرم مهدي ابراهيمي در دور اول نماينده چين را شكست داد وي در دور دوم نيز حريف تركمنستاني را مغلوب كرد و با شكست كشتي گير قرقيزستاني در مرحله نيمه نهايي به ديدار فينال راه يافت. حريف ابراهيمي در اين ديدار نيز كشتي گيري از كشور قزاقستان را مغلوب كرد و قهرمان شد.
 
 در وزن 96 كيلوگرم نيز اميرحسين حسيني پس از استراحت در دور اول، در دور دوم كشتي گير كره اي را مغلوب كرد وي در دور سوم نيز از سد نماينده قزاقستان گذشت و به ديدار پاياني رسيد. حسيني در ديدار فينال كشتي گيري  از كشور هند را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.
 
فردا (جمعه) نيز رضا عباسي در وزن 55 كيلوگرم و حسين اسدي در وزن 66 كيلوگرم به ميدان مي روند، آرمان عليزاده و اميرمحمد حاجي پور نمايندگان اوزان 84 و 120 كيلوگرم كشورمان نيز روز شنبه رقابت هاي خود را برگزار مي كنند. 
انتهای یپام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار