تفاهم نامه مبارزه با مواد مخدر بین فرماندارو شهرداران شهرستان شهرضا امضا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسمی که به این منظور برگزار شد فرماندارشهرضا گفت: این تفاهم نامه ما بین فرمانداری، رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بو شهرداران شهرهای شهرضا و منظریه به منظور کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد امضا شد.
 محسن گلابی کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد به منظور افزایش فعالیت ها و برنامه های اجرایی, تامین بودجه و منابع و همچنین افزایش بهره وری در حوزه پیشگیری از اعتیاد، صیانت اجتماعی از آسیب دیدگان افراد در معرض اعتیاد را از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد وافزود: اجرای صحیح این تفاهم نامه می تواند تاثیر بسزایی در کاهش اعتیاد وآسیب های اجتماعی ناشی از آن داشته باشد.
گلابی آسیب های اجتماعی مواد مخدر و هزینه های ناشی از آن را بسیار زیان بار دانست و افزود:  باید با ارائه بسته های فرهنگی ضمن پیشگیری از بروز این آسیب ها در شهرضا جلوگیری کرد.
وی گفت: با توجه به نشاط اجتماعی باید خوراک لازم برای جوانان را فراهم تا گرایش جوانان به مواد مخدر به صفر برسد.
فرماندار شهرضا با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی از جوانان در فعالیت های اجتماعی گفت: با توجه بیشتر به جوانان در برنامه های اجتماعی می توان از آسیب های اجتماعی همچون مواد مخدر جلوگیری کرد.
گلابی نبود اشتغال را یکی از دلایل گرایش به سمت اعتیاد دانست وگفت : با ایجاد اشتغال پایدار می توان بخشی از مشکلات ناشی از این بلای خانمان سوز را حل وفصل کرد.
رئیس بهزیستی شهرستان نیز در این مراسم از فعالیت 5 مرکز ترک اعتیاد خبر داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.