رحمتی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در 8 استان کشور/ساکنان ارتفاعات تهران مراقب باشند

رییس مرکز اطلاعات و حوادث مدیریت بحران کشور گفت :نیروهای مدیریت بحران 8 استان کشور به دلیل احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در پی رگبار باران و وزش باد شدید، در آماده باش کامل قرار دارند.

احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در 8 استان کشور/ساکنان ارتفاعات تهران مراقب باشندمهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز اطلاعات حوادث مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آماده باش نیروهای مدیریت بحران و هشدار سازمان هواشناسي اظهار داشت :نیروهای مدیریت بحران استان های مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات تهران، زنجان و اردبیل به دلیل هشدار سازمان هواشناسي مبنی بر رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق به ویژه از بعداظهر امروز در آماده باش کامل قرار دارند.
 
وی ادامه داد :با توجه به احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت به ویژه در مناطق کوهستانی و دره های پر شیب استان های مذکور، نیروهای مدیریت بحران در جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، آمادگی های لازم را به عمل خواهند آورد.
 
رئیس مرکز اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور افزود :همچنین امروز خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود، لذا توصیه می شود،هموطنان این مناطق تمهیدات لازم را در خصوص تردد ایمن قایق های تفریحی و شناور های سبک در نظر بگیرند.
 
رحمتی نژاد تأکید کرد :توصیه می شود هموطنان استان های مذکور از تردد های غیر ضروری و برپایی چادر های تفریحی در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار