مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت مساعدت مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل اردوگاه کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این اردوگاه سرویس‌دهی خوبی به مددجویان هم استانی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی اظهار کرد: کمیته امداد امام در حوزه عمرانی رویکرد خوبی در سال‌های گذشته داشته و کارهای بزرگی در همه مناطق استان به خصوص در مناطق محروم انجام داده است.
 
وی گفت: کمیته امداد در سال‌های اخیر از منابع مختلف از جمله از محل درآمدهای مربوط به زکات کارهای خوبی در حوزه عمرانی انجام داده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: 40 درصد از آن چه که از زکات جمع‌آوری می‌شود برای انجام کارهای عمرانی هزینه می‌شود.
 
محبی عنوان کرد: بخش دیگری از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه عمرانی بحث ساخت و سازهایی است که از طریق زکات جمع‌آوری شده اتفاق می‌افتد.
 
این مسؤول با اشاره به کارهایی که تاکنون از این محل برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شده اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 2.5 میلیارد تومان از محل درآمدهای زکات در استان برای تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی در استان هزینه شد.
 
وی از تلاش کمیته امداد استان برای به سرانجام رساندن برخی از طرح‌های نیمه تمام خبر داد و گفت: برای تکمیل اردوگاه کمیت امداد که خدمات و سرویس‌دهی به مددجویان استان از همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد را دارد نیاز به مساعدت مسؤولان استان داریم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.