مدیر کل مشارکت ها و شهرداری ها نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت : استفاده از ظرفیت های خیرین و مشارکت های مردمی در راستای توسعه کتابخانه های عمومی و فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیلر مهم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛محسنی افزود: باید در جهت تقویت و اجرای برنامه ها از پتانسیل و حضور خیرین به نحو احسن استفاده شود .

وي استان زنجان را به عنوان يكي از استانهاي پيشرو در جذب مشاركتهاي مردمي و خيرين دانست و ادامه داد : در استان زنجان قدم هاي خوب و موثري در زمينه جذب خيرين و مشاركتهاي مردمي برداشته شده است.

محسنی اعلام کرد : كتابخانه هاي عمومي استان زنجان در مجموع به طور متوسط نمره 61/77 و رتبه پنجم كشوري در بين 23 استان بازديد شده را كسب نمودند.

مدیر کل مشارکت ها و شهرداری ها نهاد کتابخانه های عمومی کشور خاطر نشان کرد:در سال 1395 كه از طرف نهاد به عنوان سال خواندن نامگذاري شده، كتابداران و مسوولين كتابخانه ها بايد با همدلي و پشتكار ، شناخت از برنامه ها، بهبود كيفيت و تنوع خدمات،شاداب سازي فضاي كتابخانه ها، جذب مخاطب، فعاليتهاي ترويجي در راستاي اهداف و برنامه هاي نهاد مبتني بر ترويج خواندن گام بردارند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کتابخانه ، خیرین ، ظرفیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.