استاندار کرمانشاه گفت: ملاک برای انتصابات و جابجایی مدیران ،حرکت در راستای اهداف و برنامه ها است و اینکه در کار آنها کیفیت و هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسدالله رازانی افزود: همه کسانی که در این کشور مسئولیتی بر عهده آنها گذاشته شده باید این تلقی را داشته باشند که این پست امانتی موقتی است.

 وی با بیان اینکه انتخاب مدیران از میان نیروهای توانمند بومی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.  گفت:انتقاداتی که مطبوعات و احزاب مطرح می‌کنند می‌تواند یک کمک ارزشمند به مدیران استان باشد.

رازانی گفت: متاسفانه سیستم اداری به کم کاری و رفتارهای غیرمسئولانه عادت کرده که این وضعیت آزار دهنده است. سیستم های اداری باید بدانند که کارشان بصورت جدی تحت نظارت استانداری قرار دارد.

طی احکامی بهرام سلیمانی به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری، بهرام فاضلی به عنوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، حجت السلام ربیع صالحی به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت و اصغر عظیمی مهر به عنوان معاون روابط عمومی و امور بین الملل دفتر استاندار معرفی شدند.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.