مسئول امور مساجد چناران گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 400 مسجد در سطح شهرستان چناران غبار روبی و عطر افشانی می شود.

به گزارش گروه استان های باشاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام مصطفایی در آئین غبار روبی مسجد مهدیه این شهرستان افزود: از این تعداد 207 مسجد در شهرستان چناران و بقیه در شهرهای گلبهار و گلمکان قرار دارد.


وی گفت: ، در حال حاضر 150 مسجد در شهرستان نماز به صورت جماعت اقامه می شود65 مسجد دارای امام جماعت روحانی و 35مسجد دارای پیش نماز و در بقیه مساجد نماز گزاران بدون امام جماعت نماز را فرادا میخوانند.


غبار روبی 400 مسجد چناران در آستانه ماه مبارک رمضان

مسئول امور مساجد چناران خاطر نشان کرد:در عظمت ماه مبارک همین قدر کافیست برای ما که بهار قرآن است و لذا ماه مبارک رمضان بهار مساجد هم است و از همه دستگاها و در جمع مدیران بویژه فرماندار و امام جمعه شهرستان ، ائمه جماعات مساجد و هیئت امنا و خدام و متدینین یادآوری کردند که مسجد همگانیست و متعلق به یک گروه وحزب نیست ونیز همه باید احساس مسئولیت کنند و به زیبایی مساجد احتمام بورزند ودر معنویت سبقت بگیرند و دنبال مسجدی در تراز اول اسلام باشند تا مسجدی پویا و فعال و اغنا کننده جامعه اسلامی و نیازهای فکری و فرهنگی و مذهبی نوچوانان و جوانان را فرهم سازند.

وی یادآور میشود شهرستان چناران همچنان با کمبود روحانی مواجه میباشد و امیدواریم کرد که که این خلاء در آینده پر شود و دیگر شاهد کمبود امام جماعت در مساجد نباشیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.