تیم ملی والیبال فرانسه به پیروزی مقابل کانادا در آستانه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنجم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو ، با برگزاری دیدار بین دو تیم فرانسه و کانادا آغاز شد.

دیدار این دو تیم که از ساعت  5 و 10 به وقت ایران و در سالن متروپلیتن شهر توکیو آغاز شد، در نهایت با پیروزی 3 بر صفر فرانسه مقابل حریف آمریکایی خود به اتمام رسید تا شاگردان لوران تیلیه یک گام به کسب سهمیه نزدیک تر شوند.

فرانسوی‌ها در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 16 از سد کانادا گذشتند و حالا برای صعود به المپیک کار راحتی پیش رو خواهند داشت. 

اروین نگاپت از تیم ملی فرانسه در این دیدار 15 امتیاز برای تیمش کسب کرد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. گراهام ویگراس کانادایی هم با 11 امتیاز بهترین امتیازآور تیم ملی کانادا در این دیدار شد.

حضور تیم ملی فرانسه با کسب این پیروزی در رقابت‌های المپیک هنوز قطعی نیست اما با توجه به شرایط جدول رده‌بندی به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها راه اصلی را طی کرده‌اند.

تیم ملی والیبال فرانسه در ششمین دیدار خود پس فردا دیداری آسان را با ونزوئلا برگزار خواهد کرد و کانادا باید به مصاف ژاپن میزبان برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
ایران هم نزدیک شد
آخرین اخبار