جلسه «کارگروه اجتماعی و فرهنگی» و «کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی» شهرستان اردکان، با حضور معاون فرماندار و اعضای این کارگروه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پوردهقان اردکان، گفت: تمرکز بر آموزش مهارت‌های زندگی در کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 وی خاطرنشان کرد: ازجمله کارگروه‌هایی که می‌تواند در بررسی آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر عمل کرده و به‌عنوان زیرمجموعه شورای اداری کارکرد موفقی داشته باشد «کارگروه اجتماعی و فرهنگی» است.
 معاون فرماندار اردکان، هدف از تشکیل این کارگروه را ریشه‌یابی ناهنجاری‌های اجتماعی و ارائه راهکار به‌ویژه در حوزه آموزشی، عنوان کرد.

وی افزود: امروزه جامعه درگیر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی فراوانی است که اگرچه به‌طورکلی ریشه‌کن نمی‌شوند، اما می‌توان با ارائه راهکارهای عملی و نیز تقویت اعتقادات دینی در جامعه از رشد آن‌ها جلوگیری کرد.

وی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان گفت: این کارگروه باید به‌عنوان مرجع رسیدگی به وضعیت اجتماعی و فرهنگی و در جهت جلوگیری از موازی‌کاری و ایجاد هم‌گرایی در ارائه و اجرای برنامه‌ها نقش خود را ایفا نماید.
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.