نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در مورد مسابقه دوندگان ملی پوش کشورمان در آذربایجان در حالی که رقیبی نداشتند، توضیح داد.

پریسا بهزادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پریسا بهزادی در خصوص حضور مریم طوسی و الناز کمپانی در مسابقات آذربایجان اظهار داشت: در تاریخ هشت خرداد که این دو دونده اعزام شدند، مسابقات جایزه بزرگ در تهران برگزار شد که آنها ترجیح دادند به آذربایجان بروند.

وی افزود: حضور در کشور جمهوری آذربایجان به درخواست این ورزشکاران بود و فدراسیون این مسابقات را رسمی نمی دانست، چون 4 رقابت دیگر برنامه ریزی شده بود که شامل مسابقات ارزروم ترکیه (۲۱ خرداد)، مسابقات کازانوف، و دو رقابت در لیگ می شد.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: این دوندگان اعلام کردند که با هزینه شخصی می روند و فدراسیون دخالتی در حضور آنها نداشته است.

بهزادی درباره مسابقه دوندگان ایرانی بدون آنکه رقیبی داشته باشند، گفت: اینکه بدون رقیب دویده اند، خوب نیست. عواقب این اعزام بر عهده خودشان است و فدراسیون بی تقصیر است.

وی درخصوص لیلا رجبی افزود: هر زمانی که رجبی و مربی اختصاصی شان تصمیم بگیرند ما آنها را به اردوی بلاروس اعزام خواهیم کرد.

بهزادی در پایان یادآورشد: امیدوارم دوومیدانی کاران کشورمان در المپیک ریو موفق باشند بتوانند در این مسابقات بزرگ، نتایج قابل قبولی برای کشورمان در برزیل کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار