مدیر کل ثبت احوال استان کرمان از صدور بیش از 320 هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای اجرای طرح تا پایان اردیبهشت امسال در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین زین الصالحین گفت: ایجاد 200 ایستگاه دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال در سال 95 هدفگذاری شده است که برای مردم کرمان یک و نیم میلیون کارت ملی هوشمند صادر شود.

وی استان کرمان را در صدور کارت ملی پیشرو دانست و افزود: پیش بینی می شود تا 2 سال آینده مردم کرمان دارای کارت ملی هوشمند شوند.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان همچنین از صدور 500 هزار جلد شناسنامه مکانیزه از ابتدای اجرای این طرح تا پایان اردیبهشت امسال در این استان خبردادو گفت: در سال 95 هدفگذاری شده است که برای مردم کرمان 500 هزار جلد شناسنامه مکانیزه چاپ شود که رشد 100 درصدی را به دنبال دارد.

وی افزود: در تلاش هستیم با سرعت ، دقت و نظارت بیشتر هویت و تابعیت شهروندان کرمانی را با شناسنامه مکانیزه و کارت ملی را با کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

وی به شهروندان تاکید کرد: افراد بایستی تولدشان را قبل از 15 روز و وفات را نیز باید تا قبل از 10 روز ثبت کنند چرا که این کار باعث توسعه همه جانبه مردم در زمینه اشتغال و اقتصاد برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارت ملی ، هوشمند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار