معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه استاندار ایلام و جمعی از مسئولان کشوری و محلی از پروژه های راهسازی ایلام بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛غلامرضا شافعی در جریان بازدید از پروژه راهسازی کنجانچم بر تامین منابع مالی این طرح از منابع مختلف از جمله دولتی، استفاده از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی و خرید خدمت دولت از سرمایه گذاران تاکید کرد و نسبت به تامین کسری اعتبارات و رفع موانع طرح های عمرانی و راهسازی استان قول مساعد داد.

شافعی پس از استماع گزارش های مسئولان، مهندسان و مشاوران فنی حوزه راه های استان ایلام اعلام کرد: باید تلاش کرد با جذب منابع لازم نسبت به اتمام پروژه های راهسازی ایلام - کرمانشاه اقدام کنیم.

معاون سازمان راهداری کشور نیز در این بازدید افزود: تلاش خواهیم کرد تا منابع لازم را برای بهسازی و روکش آسفالت 20 کیلومتر از مسیر ایلام – صالح آباد تامین کنیم.

بازدید از پروژه های راهسازی مسیرهای ایلام - مهران، ایلام - سرابله - حمیل و ایلام - ایوان - اسلام آباد (تونل قلاجه) از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان ایلام است.
 

 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بازدید ، راهسازی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.