در مراسمی حسین داوودی به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در این مراسم از تلاش ها و خدمات محمد شکاری رییس پیشین این دانشگاه نیز تجلیل شد.
حسین داوودی سمت هایی مانند مشاور عالی بیمه سلامت کشور و معاون بهداشتی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در کارنامه کاریش دارد .
نماینده ولی فقیه در استان از مدیر جدید دانشگاه علوم پزشکی خواست با حفظ دستاوردهای موجود برای ارتقاء بیشترکیفیت بهداشت و درمان در استان تلاش کند.
آیت اله نعیم آبادی با اشاره بر لزوم همکاری همه دستگا های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود : برای رسیدن به اهداف تعیین شده ، استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان ضروری است .
حسن امامی قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها نیز وضع بهداشت و درمان هرمزگان را در مقایسه با دهه قبل بسیار مناسب دانست وگفت : لازم است مسئولان استانی همکاری همه جانبه ای با بخش بهداشت و داشته باشند .
حسین داوودی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ارتقاء سازمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و توزیع عادلانه امکانات را از اولویت ها دانست.


 انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید رحیمی دهکردی
۰۲:۳۸ ۱۴ دی ۱۳۹۵
با سلام و درود ،ضمن تبریک به جناب آقای دکتر داوودی،بنده دارای جواز حمل شیر و تاییدیه بهداشت و ناظر فنی و همچنین کارگاه استاندارد با استانداردهای تهران و سابقه دوازده سال تجربه در زمینه لبنیات سنتی و تولید لبنیات هستم ،بعد از طی کردن مراحل قانونی و اخذ کلییه مجوزهای بهداشتی و دامپزشکی ،الان بهداشت بر خلاف نظریه که جنابعالی چند روز پیش در سایت معتبر واخبار استان اعلام کردید اقدام به شکایت از بنده کرده و شکواییه جهت بستن مغازه بنده نموده است حال بنده که بعد از سرمایه گذاری در استان و اشتغال زایی حداقل بیست نفر خواهشمندم کمکی به بنده یه حقیر کنید ،با کمال تقدیر وتشکر ،خواهشان و عاجزانه به کمکتون احتیاج دارم ،خدا پشت و پناهتون