رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات از آتش سوزی سه باب باغ در محدوده این شهر، به وسعت شش هزار متر مربع خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، محمود فلفلی گفت : دو فقره آتش سوزی باغات در شهر محلات به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل آتش سوزی اعزام شدند.
وی افزود: دو باب باغ در نزدیکی حوزه علمیه القائم(عج) محلات و یک باب باغ در نزدیکی فرمانداری محلات دچار آتش سوزی شده بود که ماموران آتش نشانی پس از یک ساعت تلاش، موفق به مهار آتش در این باغات شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات بیان کرد: وسعت مناطق طعمه حریق شده در این سه باغ حدود شش هزار متر مربع بوده و علت آتش سوزی در هر دو فقره عامل انسانی و عمدی تشخیص داده شد.
فلفلی افزود: برخی افرادی که در باغات پرسه می زنند با روشن کردن آتش در باغ ها و سهل انگاری و بی توجهی موجب آتش سوزی می شوند و این خسارت ها را به بار می آورند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی باید وضعیت باغات شهر را مدیریت کند و با جمع آوری درختانی که خشک شده اند، از احتمال آتش سوزی و خسارت به درختان سبز و همچنین سایر باغات جلوگیری کند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، آتش ، سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.