دبیر اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار در کاشان از نمایش و نقد و بررسی اثر تحسین شده «روسری‌های رنگی ما» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار در کاشان ، محمدهادی صاحبی‌فرد اظهار کرد: مستند روسری‌های رنگی ما با حضور کارگردان اثر سجاد کریمیان مجد به نمایش درآمده و به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 18 عصر روز پنجشنبه 13 خردادماه جاری در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

دبیر اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار با اشاره به اینکه این مستند تولید مؤسسه روایت فتح است گفت: این مستند به موضوع ممنوعیت حجاب در دانشگاه‌های ترکیه می‌پردازد و در این اثر تصاویر واقعی حمله پلیس ضد شورش ترکیه به دانشگاه و بازداشت دانشجوی محجبه از جلسه امتحان به دلیل داشتن حجاب به تصویر کشیده شده است.

وی همچنین متذکر شد: مصاحبه با نخستین نماینده محجبه مجلس ترکیه و تصاویر نخستین حضور وی و برخوردهای نژادپرستانه‌ای که با وی صورت پذیرفت را شاهد هستیم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.