رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد خوب تولید گل رز در استان از پیش‌بینی افزایش گلخانه‌های تولید گل رز در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جعفر گوهرگانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی اظهار کرد: تاکنون جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده است.
 
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه پرورش گل افزود: 25 گلخانه تولید گل در استان فعال است که امیدواریم این تعداد در سال آینده افزایش پیدا کند.
 
وی با بیان این که افزایش گلخانه‌های تولید گل استان نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر در گلخانه‌های استان با وسعت 45 هکتار مشغول هستند و اشتغال‌زایی ایجاد شده است.
 
گوهرگانی عنوان کرد: سالانه در استان بیش از 13 میلیون گل رز در تولید و این تعداد تا پایان سال جاری به 17 میلیون شاخه خواهیم رساند.
 
رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان این‌که تاکنون در استان در زمینه صادرات گل رز به دیگر استان‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم، گفت: با توجه به کیفیت گل‌های تولیدی در استان بیشترین این میزان به استان‌های اصفهان و تهران صادر می‌شود.
 
گوهرگانی به دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: توسعه گلخانه‌های انفرادی از دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی استان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفته است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.