در جشن گلریزان 7 زندانی جرائم مالی با کمک خیران آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسم ویژه آزادی این زندانیان دادستان نجف آباد اظهار داشت: وظیفه دستگاه قضائی اجرای قانون و برخورد با مجرمان و اصلاح آنهاست اما توجه به مشکلات خانواده محکومان نیز یکی از وظایفی است که باید به آن توجه شود.

رضا شرافت گفت: هدف از برگزاری این جشن کمک به آزادی زندانیان و رفع مشکلات خانواده های آنهاست که در این پیوند انجمن حمایت از خانواده زندانیان و خیرین قدم های خوبی برداشته اند.

حجت السلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد نیز در این مراسم گفت:یکی از کارهای خیر، ارزشمند و ماندگار توجه به خانواده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنهاست.

محمود مباشری رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان اصفهان نیز در این همایش با اشاره به کمک خیران به آزادی 400 زندانی در سال گذشته گفت: در سال 94 با همکاری مسئولان قضائی، هزاران زندانی را در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و شهرداری بکار گرفتیم و با اعتماد به آنها یک نفر هم مرتکب خلاف نشد.

وی گفت: اسفند سال گذشته یک میلیون و 350 هزار متر مربع از جداول سطح شهر اصفهان توسط زندانیان رنگ آمیزی و حق الزحمه آنان نیز پرداخت شد.

انجمن خیران در استان اصفهان بیش از 3 هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد و با کمک خیرین در جهت رفع مشکلات آنها می کوشد .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۴۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من از روستای قهریزجان تیران و کرون هسم و دوستدارم افتخاری در این ستاد فعالیت کنم.