ورزشگاه نفت و گاز پس از تکمیل تحویل اداره ورزش خوزستان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه از طرف پیمانکار تحویل داده نشده است و پس از تکمیل به اداره ورزش و جوانان خوزستان اهدا می‌شود.

امین صابری افزود: جام حذفی بعد از لیگ برتر از اهمیت خاص و بالایی برخوردار است و تیمی که به مقام قهرمانی دست پیدا کند راهی آسیا می‌شود.

وی گفت: ما پس از برگزاری موفقیت‌آمیز رقابت‌های کشتی جهان در خرمشهر که تمجید مسئولان را به‌دنبال داشت، نام و آوازه خرمشهر بر سر زبان‌ها افتاد و با تصمیم فدراسیون فوتبال برگزاری فینال جام حذفی به خرمشهر اختصاص داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر افزود: موقعیت خرمشهر از لحاظ زیر‌ساختی مناسب نیست که در واقع در مسابقات کشتی هم مشکل داشتیم که تا 24 ساعت قبل از بازی اقدامات سالن کشتی به‌طول انجامید.

صابری گفت: خوشبختانه با همت جمعی و کمک همه دستگاه‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح‌های مختلفی صورت گرفت، ورزشگاه نفت و گاز اروندان توسط برگزاری فینال جام حذفی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در بحث پوشش پزشکی مختص به تماشاگران و بازیکنان با مشکلی مواجه نشدیم و با این که اولین تجربه بود با تمهیدات صورت گرفته خوب برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهرگفت: ورزشگاه نفت و گاز اروندان ویژه خرمشهر است و جایابی آن بر اساس مقررات در جایگاه خوبی قرار دارد و مورد تائید فدراسیون آسیا است.

صابری افزود: علاقه‌مندی مردم خرمشهر به فوتبال بسیار زیاد است که در روز فینال جام حذفی ثابت شد، خون‌گرمی و فضای معنوی بر تماشاگران و مسابقه فینال حاکم بود و در واقع مردم خرمشهر انقلابی، اصیل و با فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند.

وی در رابطه با جوایز پیاده‌روی اخیر خرمشهر، گفت: متاسفانه عده‌ای از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکرده و پایبند نبودند، ما به فرمانداری اعلام کردیم و قرعه‌کشی هم انجام شده است اما چون جوایز توسط برخی دستگاه‌ها تحویل داده نشد، نام برندگان را اعلام نکردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.