مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان قم پیش از ظهر امروز ۱۱ خرداد در این استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان هرای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جلال خدامحمدی، مدیردفتر قرآن، عترت و نهج البلاغه آموزش و پرورش استان قم در حاشیه این مسابقات گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان قم در اداره آموزش و پرورش منطقه سه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات بین معلمان و فرهنگیان استان قم در دو بخش خواهران و برادران و در چهار رشته قرائت، حفظ ده جز، نهج البلاغه و روش تدریس قرآن و با حضور داوران مسابقات بین‎المللی قرآن کریم برگزار شد.

مدیردفتر قرآن، عترت و نهج البلاغه آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: این مسابقات در ابتدا در بخش مدارس استان قم و با شرکت ۲۴۸۵ نفر در چهاربخش آغاز به کار کرد که برگزیدگان به مرحله ناحیه‎‌ای راه یافتند از ۱۶۸ برگزیده این مرحله، ۸۴ نفر به به بخش استانی راه پیدا کردند.

وی گفت: امروز مسابقات قرآن کریم در بخش استانی برگزار شد که در این مسابقات ۸۴ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداختند که از هر بخش یک نفر به مسابقات ملی فرهنگیان کشور راه پیدا می‌کند.

مسئول این مسابقات تصریح کرد: مسابقات ملی مردادماه امسال در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد برگزار می‌شود و از قم در مجموع ۸ نفر برگزیده در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، برگزاری ، مسابقات ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار