بودجه وزارت علوم برای دانشگاه غیرانتفاعی اختصاص نیافت

رییس اتحادیه دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی گفت: وزارت علوم بودجه ای به این دانشگاه به خاطر غیر دولتی بودن آن اختصاص نمی دهد.

 علی آهون منش رییس اتحادیه دانشگاه غی انتفاعی و موسسات غیر دولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به امتحانات همزمان بعضی از دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه از نظر شروع و پایان امتحانات مطابق دستور العمل وزارت علوم عمل می‌کند و زمان های برگزاری امتحان دانشجویان مطابق جدول دانشگاهی در هر روز یک امتحان است.

وی ادامه داد: همزمانی ماه مبارک رمضان در روند برگزاری امتحانات دانشگاه غیر انتفاعی هیچ تغییری ایجاد نکرده و دانشجویان با زبان روزه می توانند در سر جلسه امتحان حاضر شوند.

رییس اتحادیه دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی در خصوص بودجه این دانشگاه گفت: متاسفانه وزارت علوم هیچ کمک مالی به این دانشگاه به دلیل غیر دولتی بودن آن نکرده و ما همه هزینه‌های خود را از طریق شهریه دانشجویان این دانشگاه و موسسات غیر دولتی تامین می‌کنیم که این مسئله فعالیت در حوزه های مختلف از جمله کار فرهنگی در دانشگاه ها را با مشکل رو به رو کرده است.

وی یاد آورشد: دانشگاه غیر انتفاعی در حال رایزنی با وزارت علوم در جهت تخصیص بودجه و کمک مالی به این دانشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.