فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ در چند روز گذشته بر اثر تگرگ و طوفان و رعد و برق بیش از ۶۰ میلیارد ریال خسارت به مزارع و باغات این شهرستان خسارت وارد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی پارس‌آباد که همواره در معرض بلایای طبیعی بوده شاهد وارد آمدن خسارات به بخش کشاورزی شهرستان می‌شویم.

وی با تشریح حوادث و بلایای طبیعی گذشته گفت: در چند روز گذشته بر اثر تگرگ و طوفان و رعد و برق بیش از 60 میلیارد ریال خسارت به مزارع و باغات این شهرستان خسارت وارده شده و این امر ضربه‌ای به بخش کشاورزی شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان پارس آباد مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها را به دقت عمل و حفظ آمادگی لازم برای مدیریت بحران فراخواند و افزود:‌در صورتی که در این زمینه از آمادگی لازم برای مواجهه با بحران‌ها و حوادث طبیعی برخوردار نباشیم میزان خسارت‌ها افزایش یافته و اقتصاد منطقه با توجه به کشاورزی بودن شهرستان با مشکل مواجه می‌شود.

صمدی با تأکید بر به‌روز کردن تجهیزات و امکانات دستگاه‌ها به آموزش، پیشگیری و آمادگی لازم بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه در این حوزه سبب کاهش چشمگیر خسارات و تلفات می‌شود که باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.