شاهرودی: به هر قیمتی مربیگری نمی کنم

مربی سیاه جامگان مشهد گفت: من حاضر نیستم به هر قیمتی مربی گری کنم.

رضاشاهرودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهارکرد:در حال حاضر فرهاد کاظمی در مشهد حضور دارد و مشغول مذاکره با مسئولان باشگاه است. کاظمی که از تیم صنعت نفت آبادان هم  پیشنهاد سرمربی گری  لیگ شانزدهم را دارد، اما تاکنون هنوز هیچ تصمیم قاطعی برای فصل آینده نگرفته است.
 
وی ادامه داد:حضور در لیگ برتر نیازمند امکانات مناسبی است که باشگاه سیاه جامگان این امکانات را ندارد شهرداری و فرمانداری مشهد به مدیران سیاه جامگان قول داده اند که در لیگ شانزدهم از تیم سیاه جامگان حمایت کنند و اگر بتوانند هزینه های تیم را در فصل آینده لیگ برتر تقبل کنند .
 
شاهرودی یادآورشد:  من حاضر نیستم به هر قیمتی مربیگری کنم. متاسفانه در نیم فصل دوم بی احترامی های زیادی به من شد و احساس کردم شخصیت من زیر سوال رفت. باشگاه سه فقره چک به من داد و هر سه تای آنها برگشت خورد. این مسائل باعث شد تا من از تیم کنار بروم و الان هم اگر شرایط را برای فصل بعد مهیا کنند در سیاه جامگان می مانم در غیر اینصورت نمی توانم این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی کنم.تاکنون از مبلغ صد میلیون تومانی خود با باشگاه سیاه جامگان تنها موفق به دریافت ده میلیون از مطالباتم شده ام.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار