بيش از 31 هزار تن مصالح ساختماني غير استاندارد در خوزستان جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير کل استاندارد و تحقيقات صنعتي خوزستان  گفت : از اين ميزان محصول که شامل هفت هزار و 500 تن ماسه و 24 هزار تن شن است به همراه هفت هزار و 800 عدد بلوک ديواري و سبک ، هشت هزار و 30 متر تيرچه بلوک سنتي و 100 عدد محافظ برق مي باشد .

رضا دهدشتي زاده افزود : اين ميزان کالا و محصول در بازرسي هاي انجام شده از طرح فروشگاه و واحدهاي توليدي در شهرستان هاي دزفول ، انديمشک و شوش جمع آوري و پرونده اين تخلفات را جهت سير ساير مراحل قانوني به اداره حقوقي و رسيدگي به شکايات  اداره کل استاندارد استان خوزستان ارجاع دادند .

وي اظهارداشت : همچنين 13 کارگاه غيرمجاز سنگ شکن و ماسه شوئي که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به توليد و عرضه محصولات مغاير با استاندارد مي نمودند توقيف و تا زمان دريافت پروانه استاندارد  مهر و موم  و تعطيل شده اند.

مدير کل استاندارد و تحقيقات صنعتي خوزستان  از همشهريان و هم استاني هاي عزيز درخواست کرد درصورت مشاهده کالاي مغاير با استاندارد و يا با کيفيت پايين تر از استاندارد مراتب را از طريق سامانه 1517 با اين اداره کل درميان بگذارند .

اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي خوزستان  با دارا بودن  بيش از 85  آزمايشگاه اختصاصي و همکار با توان آزمون بيش از 800 فرآورده  در زمينه هاي کنترل کيفيت کالاهاي توليد داخلي ، صادراتي و وارداتي ،‌آسانسورها ، وسايل و تجهيزات شهربازي و پارکها ، آموزش مسئولين کنترل کيفي ، تدوين استاندارد ، آزمون کالاها ، توسعه و ترويج استاندارد وهمچنين کاليبراسيون وسايل سنجش ، ترازوها ، انگ فلزات گرانبها ، گاز اکسيژن ، مهد کودکها ، مصالح ساختماني ، نازلهاي سوخت و باسکولها و تاييد صلاحيت شرکتها و آزمايشگاي همکار  فعاليت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.