همدان؛

بیداری اسلامی نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بیداری اسلامی که علی‌رغم خواست دشمنان در جهان اتفاق افتاده نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و هو شمندی مقام معظم رهبری است.

بیداری اسلامی نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛غلامرضا رجبی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار داشت: امسال 600 نفر از بسیجیان در قشرهای مختلف از شهرستان بهار در قالب 6 کاروان به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند.


وی افزود: با توجه به تبلیغات رسانه‌های ضد انقلاب و معاند و جریان‌های همسو با آنان در داخل کشور امسال باید این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و در حقیقت صدای «هل من ناصرا ینصرنی» زمان ما است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه امام خمینی(ره) خون و جان تازه‌ای در رگ‌های مسلمانان دمید، گفت: امروز چشم مسلمانان به این انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دوخته شده است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی که علی‌رغم خواست دشمنان در جهان اتفاق افتاده نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و هو شمندی مقام معظم رهبری است.

رجبی با بیان اینکه امید است بیداری اسلامی تار و پود دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه نابود کند، تصریح کرد: بعد از این همه سال هنوز ما نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته است امام خمینی (ره) را بشناسیم و باید بیشتر برای شناخت اندیشه‌های این مرد بزرگ همت کنیم تا اندیشه‌های امام(ره) را به جهانیان نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.