سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت:حضور مقتدرانه در پارالمپیک ریو نیاز به تمرینات خاصی دارد تا ازعنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم.

مدانلو:برنامه ویژه ای برای ریو داریم/کسب سهمیه نیاز به توجه خاص داردحسین مدانلو در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛  بیان کرد: رشته پاراتکواندو برای اولین بار در پارالمپیک ریو حضور دارد و مهدی پوررهنما از ایران همراه با حریف روسی خود به صورت نمایشی به رقابت می پردازد و کادر فنی  تمرینات ویژه ای را برای آمادگی این ملی پوش در نظر دارد تا در این مسابقات نیز از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم.

وی افزود: پس از مسابقات قاره آفریقا ملی پوشان در استراحت به سر می برند و به طور جداگانه مطابق در باشگاه ها تمرینات خود را انجام می دهند.اما باتوجه به مسابقات ریو ، اردوی آمادگی مجزا با تمرینات فشرده را برای پوررهنما در محل فدراسیون تکواندو برگزار می کنیم.

مدانلو ادامه داد:بعد از رقابت های ریو ، تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا یا اقیانوسیه آماده می شود تا در یکی از این تورنمنت ها حضور پیدا کند و تا با ارتقا رنکینگ و امتیازات بتواند برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 اقدام کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی ایران از این پس با کار سختی مواجه است چرا که تمام کشورها برای کسب سهمیه شروع به سرمایه گذاری می کنند و قدرت تیم ها افزایش می یابد و ما برای حفظ جایگاه خود و نیز حضور در پارالمپیک نیاز به توجه خاص مسئولین وزارت ورزش و نیز همکاری فدراسیون تکواندو با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تا با حمایت از تکواندوکاران بتوانیم موفقیت های زیادی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا در ریو حضوری موفق داشته باشیم و هدفمان حفظ جایگاه قهرمانی تیم ملی است که امیدوارم با حمایت مسئولان و برنامه ریزی دقیق به آن برسیم و جزو مدال آوران پارالمپیک های بعدی  باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار