تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان اتاق مشترک عراق و ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام به امضا روسای دو اتاق رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛این یادداشت تفاهم میان فاضل رسول حمدانی به نمایندگی از کشور عراق و شعبان فروتن رئیس اتاق بازرگانی ایلام امضا شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام اعلام کرد: این تفاهم نامه در قالب پنج ماده به تصویب رسید که شامل تقویت و توسعه تجارت، سرمایه گزاری مشترک، همکاری های علمی، اقتصادی و فنی است.
شعبان فروتن اضافه کرد: حمایت و تسهیل در اعزام هیات های تجاری و بازدید بازرگانان دو طرف به صورت فردی و گروهی در کنار برگزاری و مشارکت در اجرای نمایشگاه های تخصصی در ایران و عراق به منظور بهبود و گسترش همکاری های اقتصادی از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است.
وی افزود: اجرای دقیق و مستمر این تفاهم نامه گام مثبتی برای تقویت روابط استان های مرزی ایران و عراق است.
هیات 16 نفره شامل رئیس اتاق بازرگانی مشترک عراق و ایران، رئیس اتاق بازرگانی دیوانیه، مسئول برگزاری نمایشگاه ها در این استان و تعدادی از تجار و بازرگانان خوشنام این کشور روز یکشنبه وارد استان ایلام شدند و ضمن بازدید از ظرفیت های شرکت شهرک های صنعتی استان، در نشستی راه های توسعه مبادلات دوجانبه را نیز مورد بررسی قرار دادند.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.