سایت فور فور تو:

ماه عسل قطبی در بوریرام کوتاه است

سایت معتبر فور فور تو در تحلیلی از حضور سرمربی سابق تیم ملی کشورمان روی نیمکت تیم فوتبال بوریرام تایلند نوشت: خطر اخراج سریع قطبی را تهدید می کند.

ماه عسل قطبی در بوریرام کوتاه استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی سر مربی سابق تیم ملی کشورمان هفته گذشته هدایت تیم بوریرام تایلند را بر عهده گرفته است اما فورفور تو در تحلیلی نوشت ماه عسل قطبی در این تیم کوتاه مدت خواهد بود زیرا انتظارات از او بالا است.

در این گزارش آمده است: افشین قطبی یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا  یعنی پرسپولیس ایران و یکی از سنتی ترین تیم های  ژاپن یعنی  شیمیزو اس پالس را هدایت کرده است ، اما سرمربی سابق ایران چالش بسیار متفاوتی  را در مربیگری  بوریرام یونایتد دارد.

این تیم تایلندی از چهار لیگ گذشته موفق به کسب سه عنوان قهرمانی شده  و  از قطبی انتظار موفقیت دارد. فشار بالا است و اگر نتایج آینده قابل قبول نباشد ماه عسل  او کوتاه خواهد بود.

بوریرام هنوز از کورس قهرمانی جا نمانده است اما این تیم در حال نزول به رتبه های پایین است.

در شروع کار، قطبی بهترین فرصت را داشت که کار خود را با پیروزی شروع کند ،بویرام  در بازی اول تحت هدایت قطبی مقابل تیم ضعیف ناخون راچاسیما قرار گرفت و هرچند به زحمت اما پیروزی حاصل شد.حالا تعطیلات فیفا به قطبی زمان کافی را داده تا با تیمش تمرین کند.

بوریرام یونایتد  8 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد و اکنون زمان آن است که قطبی تضمین کند این تیم در کورس قهرمانی می ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قطبی ، بوریرام ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار