قزوين؛

سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین

یک هیئت تجاری و دولتی از کشور لهستان به منظور بررسی توانمندی های صنعتی و کشاورزی استان و توسعه مناسبات تجاری وارد قزوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ هئیت اقتصادی کشور لهستان در استانداری قزوین در نشستی با معاون اقتصادی استانداری و نمایندگان اتاق بازرگانی درباره سرمایه گذاری در بخش های انرژی پاک، قطعات الکترونیک، صنایع خودرو، تبادل دانشجو و استاد، صنایع شیمیایی و نفتی، ساخت هتل گفتگو کردند.



سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین

 برووآ معاون استاندار استان سیلیزیای لهستان در این جلسه گفت: سیلیزیا با ۴.۵ میلیون نفر جمعیت در منطقه ای صنعتی قرار دارد و بیش از ز۵۰۰ هزار نفر در معادن آن کار می کنند و ۹۰ درصد زغال سنگ کشور در این منطقه تولید می شود.

 برووآ بیان کرد:اماده توسعه مناسبات اقتصادی با استان قزوین  هستیم .

رییس اتاق بازگانی سلیز یا لهستان هم در این دیدار از مسئولین قزوین برای شرکت در  ششمین گنگره بین الملی صنعت  که ماه اکتبردر لهستان برگزار می‌شود دعوت کرد .

 معاون سرمایه گذاری استاندار هم در این نشست با ارائه گزارشی از ظرفیت‌های استان گفت:ما از سرمایه گذاری خارجی در حوزه- صنعت ، کشاورزی و گردشگری استقبال‌می کنیم .

درافشانی با اشاره به اینکه ما بدنبال خرید کالاهای خارجی نیستیم  افزود :  ما خواهان تولید محصول مشترک و سرمایه گذاری مشترک هستیم.

بخشنده نایب رئیس اتاق بازرگانی استانهم گفت داشتن نیروی استان قوی-ارزان بودن  انرژی وبازارفروش خوب ر 75میلیون در ایران بعلاوه بازار منطقه را از مزایای سرمایه گذاری در قزوین دانست.

سرمایه گذاران لهستانی در حوزه های احداث هتل ، خودرو، کودهای شیمیایی ، شیشه ،تولید برق،لوازم زینتی ،انرژی های تجدید پذیر و تولید انرژی های پاک اعلام آمادگی کرد ند.

انتهای پيام/-پ


برچسب ها: سفر ، هیئت ، تجاری ، لهستانی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار