ولایتی در دیدار با علمای اهل تسنن هند:

تکفیری‌ها خوارج جدید هستند/ مشکل مسلمانان تنها با وحدت حل می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: تکفیری‌ها خوارج جدید هستند و پیروان اهل بیت پرچم‌دار اصلی اسلام و وحدت مسلمانان هستند.

تکفیری‌ها خوارج جدید هستند/ مشکل مسلمانان تنها با وحدت حل می‌شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با علمای اهل تسنن هند اظهار داشت: هندوستان در طول تاریخ حمایت‌های زیادی از اسلام و علمای مسلمان انجام داده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه مشکل مسلمانان تنها با وحدت حل می‌شود، اظهار داشت: گروه‌ها و افرادی که در جهت ایجاد تفرقه علیه مسلمانان گام برمی‌دارند، اقداماتشان شیطانی است و در همین زمینه حرکت وهابیون از سوی اسرائیل حمایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تکفیری‌ها خوارج جدید هستند اظهار داشت: سادات، علویان و پیروان اهل بیت پرچم‌دار اصلی اسلام و وحدت مسلمانان بوده و هستند.

ولایتی با بیان اینکه از جمله مشترکان شیعه و سنی محبت و پیروی از اهل بیت است تصریح کرد: امیدوارم در طول اقامت‌تان در ایران فرصت دیدار با علمای کشورمان را داشته باشید چرا که در آینده جامعه اسلامی موثر خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در رابطه با اقدامات انجام شده ضد تفکرات وهابیت و تکفیری‌ها گفت: کارهای فرهنگی و کتاب‌های خوبی در ایران در این زمینه منتشر شده که امیدواریم به زبان اردو نیز ترجمه شود و مورد استفاده هندی‌ها نیز قرار گیرد.

وی اذعان داشت: هر نوع همکاری که لازم باشد بین علمای ایران و هند در تمام ادیان برقرار خواهد شد.

لازم به ذکر است علی اکبر ولایتی در پایان این گفتگو تعدادی کتاب از جمله "نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و مسلمانان" که به زبان اردو ترجمه شده بود را به علمای اهل سنت هند هدیه داد.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکل ، ولایتی ، خوارج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار