«نقش تازه» با محوریت سبک زندگی یک سریال 26 قسمتی 15 الی 20 دقیقه ای است که در مرحله نگارش قرار دارد.

حمید نوبهار تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص برنامه جدید خود در گفتکو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سری چهارم «نقش تازه» بامحوریت سبک زندگی مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند.

وی ادامه داد: سری چهارم «نقش تازه» در قالب یک سریال 26 قسمتی 15 الی 20 دقیقه‌ای است که هم اکنون درحال نگارش متن آن هستیم.

وی موضوعاتی که در این برنامه مطرح می شوند را اینگونه بیان کرد: مواردی که در«نقش تازه» مورد توجه ما بوده از جمله مسائل مبتلابه مردم است. موضوعاتی نظیر ترویج خوش‌خلقی و خوش‌اخلاقی در جامعه، ترغیب به ازدواج، نظافت فردی و اجتماعی، سالمندی، توجه به همسر و ...

نوبهار افزود: این موضوعات براساس پژوهش‌هایی انتخاب شده‌اند که گروه پژوهشی ما آنها را به عنوان اولویت‌هایی در نظر گرفته‌اند که مردم با آنها درگیر هستند. این موارد در حوزه‌های مختلفی از جمله حوزه های فردی، اجتماعی و بینابینی یعنی خانواده و اجتماع مورد توجه واقع شده اند.

حمید نوبهار اظهار داشت: بخش اعظم «نقش تازه» نمایشی است. البته بخش کارشناسی نیز از جمله بخش های اصلی برنامه است. چنین برنامه ای در نوع خود برای اولین بار است که با این طرح تولید می شود. سری چهارم «نقش تازه» نیز مانند قسمت های قبلی دارای نوآوری خواهد بود.

وی تصریح کرد: مخاطبان این برنامه طیف گسترده‌ای از مردم هستند. زمان پخش آن اواخر تابستان، و یا اوایل ماه مهر است. درواقع نیمه دوم سال شاهد پخش آن از شبکه یک سیما خواهیم بود.  


انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.