فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در یکی از روستاهای تربت حیدریه خبرداد و گفت: انگیزه قتل خانوادگی تربت حیدریه به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سر هنگ ابوالقاسم حیدری مقدم در مورد شناسایی و دستگیری عامل جنایت روستای نظامیه تربت حیدریه افزود: قاتل، فردی 4۵ ساله است که در شب عروسی یکی از بستگان همسرش در هنگامی که تمامی مهمانان در بیرون منزل در حال استراحت بودند با وارد شدن به منزل از پشت بام اقدام به رگبار بستن مهمانان می کنند که در نهایت منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 2 نفر از مهمانان این عروسی می شود .

وی گفت: قاتل پس از این جنایت اقدام به فرار در یکی از گندم زارهای روستا می کند و با تلاش نیروی های اطلاعاتی نیروی انتظامی منجر به شناسایی مخفیگاه متهم می شوند و پس از درگیری و شلیک اتش بین طرفین متهم را توانستند کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مقامات قضایی بدهند .

فرمانده انتظامی تربت حیدریه با اشاره به اینکه قاتل سابقه دستگیری در زمینه سرقت و اعتیاد نیز دارد افزود : در هنگام دستگیری از او یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف ، 4 قبضه خشاب ، 50 تیر جنگی و همچنین مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و ضبط شد و پرونده متهم برای رسیدگی بیشتر تحویل مقامات قضایی گردید .

دادستان تربت حیدریه هم در خصوص این پرونده گفت : مهتم با توجه به تنوع جرایم از مجازتهای سنگینی برخوردار خواهد بود و یکی از مجازاتهای او اعدام خواهد بود .

مسرور گفت : دستگاه قضایی شهرستان برای این جرایم برخورد قاطعی و عزم جدی دارد ، و این پرونده را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهد شد .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.