روز گذشته در طبقه پنجم ساختمان مسکونی آتش سوزی رخ داد که خوشبختانه طی آن، به کسی آسیب نرسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۳ و ۲۹ دقیقه روز گذشته طی تماس ساکنان ساختمان مسکونی در منطقه کوروش به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر حریق واحدی را به اطلاع رساندند.

مقصود حق شناس اظهار کرد: آتش نشانان مستقر در نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی با چهار خودروی آتش نشانی، خود را ظرف مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسانده و سریعا وارد ساختمان شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: حادثه حریق که در طبقه پنجم این ساختمان رخ داده بود از قسمت تراس منزل شروع و با اقدام به موقع ساکناندر تماس با سامانه ۱۲۵ و واکنش سریع آتش نشانان در همان قسمت با توجه به خسارت به وسایل انبار شده در آن ناحیه اطفا شد.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان با ورود به ساختمان و شکستن درب خانه وارد منزل شدند و با توجه به دود گرفتگی شدید با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را از خانه بیرون راندند.

وی عنوان کرد: آتش نشانان همزمان وارد خانه شده اقدام به اطفای حریق و از گسترش و ورود حریق به داخل خانه جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: این حریق موجب دودگرفتگی منزل و آسیب به وسایل انبار شده در قسمت تراس منزل شد.

حق شناس با اظهار بی اطلاعی از میزان خسارت مالی وارد شده به کالاها و وسایل خانه گفت: ساکنان این واحد مسکونی در سفر اصفهان بودند و خوشبختانه شخصی در این حریق مجروح نشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.