جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مالیات اصناف در پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه با توجه به اینکه تحویل اظهارنامه های مالیاتی یک خرداد آغاز شده است در جهت تعامل و همکاری بین اتحادیه های صنفی و اداره امور مالیاتی جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مالیات اصناف در پیرانشهر برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی به بودجه سال 95 اشاره کرد و گفت: امسال 36 درصد از منابع مالی دولت از مالیات تأمین شده و اتکاء به درآمدهای نفتی هر سال کمرنگ تر و درآمد حاصل از آن در صندوق توسعه ملی ذخیره می شود.

رسول خضری در ادامه خواستار مساعدت اداره امور مالیاتی با توجه به رکود حاکم بر بازار و همچنین تعطیلی معبر مرزی که موجب عدم فعالیت اقتصادی اصناف شده را شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان به لحاظ اقتصادی در تنگنای خاصی قرار دارند مسؤلان پیرانشهری باید با تمام توان نسبت به رفع مشکلات و لحاظ موارد اقدام کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به وضعیت بازار و رکود حاکم بر آن طی دو ساله اخیر اشاره و خواستار مساعدت در امر میزان مالیات اصناف شد.

نامجو به بحث رکود شدید در خیابان امام(ره) که اصناف آن بیشتر نسبت به عرضه کالاهای وارداتی اقدام می کنند نیز مواردی را مطرح کرد.

در ادامه هر یک از رؤسای اتحادیه های صنفی مشکلات و موارد مالیاتی صنوف تحت پوشش خود را تشریح و آنها نیز خواستار مساعدت کافی از جانب اداره امور مالیاتی برای مالیات سالهای پبش شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.