معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه سلیمان علیزاده با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه انواع نان، اقلام لبنی، پروتئینی، برنج،روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات،حلیم و شیرینی‌های پرمصرف، پایش مستمر بازار استان در این ایام انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: علاه بر آن، توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان و با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب اجرایی می‌شود.

به گفته علیزاده، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی –توزیعی وخدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم‌افزایی اتاق‌های اصناف به ویژه در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت توان بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و برنامه‌ریزی برای انجام گشت‌های مشترک بهنگام و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذیربط، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام رمضان از 15 خرداد تا 15 تیر در استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام نظارت بر نمایشگاه‌های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی درنمایشگاه است بیان کرد: علاوه بر آن، نظارت بر فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت می‌پذیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نظارت بر ترازوهای مرغ‌فروشان در زمینه کم‌فروشی تقلب و تبلیغات خلاف واقع آنها و نیز تشریح اهداف و کیفیت اجرای طرح نظارتی توسط مسئولین ذیربط سازمان و سایر دستگاه‌های استانی از طریق رسانه‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.